Now we're just waiting

Hola! Är hemma igen efter besöket hos barnmorskan och nu sitter jag bara här och tar det lugnt en stund.. bebis sparkar sönder mig där inne i magen så jag ska låta henne bli klar innan jag drar igång och gör någonting :p
Allt såg fint ut och bebis är fixerad nu och ligger långt ner så ao.. det är bara att vänta och försöka vara redo nu. Jag blir jätte nervös av en sån här situation där jag inte har någon kontroll, jag kan inte bestämma när hon ska komma och jag har ingen aning om när hon kommer.. jag har vart så lättirriterad de senaste dagarna så det är sjukt och tyvärr så kommer det väl vara så tills hon är ute :p jag försöker hålla lugnet och inte tänka så mycket men shit vad det snurrar i huvudet hela tiden och jag känner mig så himla stressad! Men nu vet ni det kära vänner, nu väntar vi bara :)
 
Jag har börjat använda instagram, följ mig gärna där också :) ; desireelahtinen





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback