yesterday


vi hade en underbar eftermiddag och kväll hemma hos sofia igår. det började med kalas för fina Thindra som fyllt 8 och sen stannade vi kvar tills strax efter 9. vi pratade och pratade om allt mellan himmel och jord och tiden tillsamans med sofia är alltid lika uppskattad, alltid lika underbar och värdefull. på lördag ses vi igen, då kommer hon och halva familjen på besök här i nrkp :) ska bli så kul, längtar redan dit!
Sofia, du anar inte hur lycklig jag är att jag har dig i mitt liv. Efter alla år utan vetskap om att du änns funnits till är jag så tacksam över att ha fått min syster tillbaka. Du betyder så mycket, älskade syster <3




Aaaawww.... Tears in my eyes faan... Älskar dig också... Massor... Alltid gjort och kommer alltid göra.. <3

2012-03-26 // 19:16:22

Känner detsamma, är dock dålig på att uttrycka mig i ord så skulle aldrig få till det lika fint xd

btw, jättefin header! Känns verkligen som du när man klickar in här nu ^^

2012-03-26 // 23:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback