cloudy


Åter en grå och regnig dag.. fast hur kan egentligen en höstdag vara grå med alla färger överallt ? hmmm
I alla fall.. idag ska det städas här hemma, får passa på när man är två. Jag har märkt att det kan vara väldans svårt att få någonting alls gjort här hemma ibland med min lilla prinsessa :p Ibland är det värsta som finns att ligga själv en stund i sängen eller babysittern, fast man ser mamma. Men då är det bara att gilla läget och försöka om en stund igen :) Det jobbigaste är ju när man inte får tid att äta, vilket jag tyvärr vart väldigt dålig på.. aptiten har inte varit på topp precis och jag förstår inte varför. Men jag försöker bättra mig! Jag har ju två stycken att ta hand om, mig själv och Alicia. Jag måste äta bra för bådas skull.
Nehe.. dags att gå ner till ica en sväng. Här ska det göras räkmackor och jag vill ha mera äpplejuice :p tropicanas cloudy äpplejuice är ju gudomlig!! Har ni inte provat den så gör det (y) vi hörs, puss.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback